924

...Was he the one, causing pain? With his careless dreaming

924

...Was he the one, causing pain? With his careless dreaming

برون رفت از کثافت

اگر این اتفاق بیفته، بهترین راهیه که میشه از این کثافت بیرون اومد. من بر می گردم یه جای برند. توی فیلدی که توش قوی ام و میشناسمش.  بیزنسی هم که دست منه با آوردن اون آقا عاقبت به خیر میشه. منم از اینجا خلاص میشم. برای اونا هم خوبه که یه آدمی مثل من توی اون سمت باشه.

ولی اگر سمتش خوب نباشه چی؟ درحد PM بودن باشه چی؟ 

خیلی سخته بشینم پشت میزم. زیادی هیجان زده ام. خیلی خودم رو کنترل کردم که به کیو چیزی نگم. البته ازش پرسیدم که رییس قبیله کجاست و اون هم گفت قبلش به رییسش خبر بدم.

فقط اگه بشه خدا ...


15 اسفند 91
حدود 4 بعد از ظهر

تکمیل:
با رییس قبیله صحبت کردم. سر جمع مثبت بود. اما می گفت توی بازاریابی کار زیادی برای انجام نیست. بهتره از تجربه ی تو توی گسترش بازار همین محصول استفاده کنیم. گفتم که عمرا مدیر محصول بر نمی گردم. گفت حالا عنوان رو میشه عوض کرد.
سر پول گفتم زن و بچه و این حرفها. گفت با وجود اینکه هر کسی مشکلات شخصی خودشو داره ولی ما هم قواعد خودمون رو داریم و نمی تونیم تو را جدابافته ببینیم. یکم زورم اومد.
وایسادم که پیشنهادشون رو بدن. از این ور هم با اسکن انگار نه انگار که اتفاقی افتاده. پیشنهاد سفارشم رو دادم. احتمالا پیش HM هم برم. قرارشو جلو خود اسکن گذاشتم! اگر تا اون موقع پیشنهاد اس اس ها آماده بود که تکلیف روشنه. اگر نه هم باهاش حرف می زنم که مستقلمون کنه. ببینیم چی میشه.

تاریخ و ساعت پست همینه که سایت میگه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد