924

...Was he the one, causing pain? With his careless dreaming

924

...Was he the one, causing pain? With his careless dreaming

آره فرق هست

آره فرق هست. بین من و کوشا. امروز که داشت کار می کرد دیدم چقدر فوکوس و متمرکز و agile بود. سریع. بدون mess. Direct and Clear . سریع فایل رو باز کرد و دقیقا موضوع مورد نظر رو آورد و شروع کرد به تغییر دادن. لیست رود شو ها رو. بدون نگهداشتن اطلاعات قبلی بدون ترس از بهم زدن اطلاعات و فرمت ها. اگر من میخواستم دقیقا همون کارها رو انجام بدم اول که چند روز تاخیر مینداختمش بعد هم با هزار بدبختی و هزارتا فایل سابقه درست کردن انجامش می دادم. ولی اون خیلی راحت کارهای زیادی رو که مستلزم سوییچ کردن بین این همه چیزه انجام میده. این چند سال به نظرم خیلی بزرگترش کرده. این چند سالی که من هم باید صرف بزرگ شدن می کردم و در عوض صرف ور رفتن به خودم کردم.

ببین چقدر راحت از کنار Distraction ها میگذره. حتی خیلی راحت می ترسه و نگران میشه. مثلا سر اون قضیه ی دزدیه. احساس می کنم در مقابلش انگار خیلی بچه به نظر میام. اینقدر که من درگیر ریزه کاری ها هستم. همین که الان دارم این چیزا رو می نویسم. اینکه اینقدر درگیر این جزییات تو اتفاقات و مشاهدات هستم. الان داره همزمان House of Cards هم پخش یشه

یکشنبه 11 اسفند 92
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد